torsdag 8 april 2010

Yay!

Orion har sovit från 5 till nu!! och ännu bättre..Anders vaknade pigg och glad samtidigt som mig idag! Yay!.
Här uppskattar vi sånt som var så självklart innan men nu är raritet.
Tack Orion för att du är en snäll liten kille och tack Anders för att du fick honom att somna om en gång med hjälp av din älskade armhåla.
Har märkt att Anders har makt som inte jag har och det är att Orion sover mycket bättre hos honom än hos mig för någon anledning.
Visst han somnar hos mig efter nattamningen men sedan så vägrar han somna om när han vaknar efter andra amningen...tar dock Anders honom så somnar han ofta om.
Så nu är jag glad! det ska jag fira med en dusch.

Till mamma och Fia: Hoppas det är en fin begravning och att ni mår bra..hälsa släkten.
Kramar.

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Ja doften av svett kan göra mirakel, hehe... Ska hälsa!