måndag 13 september 2010

And the rain keeps falling..

..jepp inte så fint väder idag men det är ganska mysigt med regn på morgonen tycker jag.
Ja så kom papi och hans flickvän igår och det var skit trevligt! Orion kröp runt och lekte med Marie och sedan lagade jag wok till oss och korkade upp en flaska rött vin och gott var det!
Sedan fick jag en massa filmer och köksredskap av dem och sedan en fin lampa som vi ställt i sovrummet och Orion fick en bok som han nog kommer uppskatta när han blir lite äldre.
När de hade åkt till hotellet för dagen så slappade jag och Anders lite framför tvn när Orion hade somnat och sedan blev det bums i säng för mig.
Och mitt i natten så vaknade jag av att jag inte kunde känna eller röra min arm...jag har aldrig sovit så länge på min arm så att den ska bli totalt orörlig och det kändes lite läskigt men det tog bara nån minut så var känseln tillbaka och jag kunde somna om.

Och idag så ska vi till kyrkan och träffa lite mammor/pappor med bebisar i Orions ålder...kanske han (och jag) kan ragga upp någon ny vän?
Sedan kanske vi går ut och äter ikväll med farsan...vi får se vi får se...

2 kommentarer:

Moster Fia sa...

Härliga tider!! :)

Anonym sa...

Hoppas att ni hade trevligt i kyrkan och att Orre hittade på nåt nytt kul bus som mormor får glädja sig åt. Kram E