lördag 11 september 2010

TRÖTT...

Har precis kommit hem från bion som jag och Anders såg och herregud så extremt tråkig film det var..jag varnar er för att gå och se "The American", platt och händelselös med världens klyshigaste slut.
Nåja...utöver det så är väl livet ganska bra fast jag är så otroligt trött att jag nästan känner mig apatisk.
Och Anders fick tyvärr ej jobbet som han var på intervju för så det är bara att fortsätta kämpa och Orion mår jättebra fast idag har han varit lite gnällig fast det har inte varit så farligt det heller.

Och imorgon kommer pappa hit och stannar till på onsdag, det ser jag fram emot!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att John kommer och besöker er!
Vi har varit på 60 årskalas hos Joel och Marianne. Joel fyllde år och hela gänget var där och festade hela natten.
Så vi är litet dagen efter idag...
Kram E

Moster Fia sa...

Ok, hälsa Klintus Bertus Vertus Shitus Vitus från mig!! Hihihi ;D