torsdag 9 september 2010

Ja...

Har inte varit så effektiv med att uppdatera bloggen jämfört med vad jag brukar men ja vi har haft full rulle känns det som även när det inte händer allt för mycket.
Nåja!
Igår tog vi oss ner till stan för att lyssna på politikersnack i någon timme och jag handlade ett par vantar åt Orion...ja det var väl i princip det som hände men Orion är som en virvelvind nuförtiden så även om man inte gör mycket speciellt så känns det som om det har varit en hel dag av äventyr även om man inte ens lämnat lägenheten.
Och imorse åkte Anders iväg tidigt för att gå på jobbintervju! det ser bra ut och de ska höra av sig imån och berätta hur det gick! håll tummarna för oss!
Sedan tog det inte många minuter när han var hemma innan telefonen ringde hos honom och det bad honom att jobba några timmar extra idag på hans gamla arbetsplats!
Och själv fick jag ett städryck och har skurat allt i badrummet och tvättat kläder, diskat och torkat rent.
Sedan har vi var på bvc också på rutinkontroll och allt ser jättefint ut och Orion var på glatt humör.
Jag är så glad att vi fick komma till Hovshaga vårdcentral för personalen är helt underbar!

Nu ska jag passa på att äta min gulaschsoppa innan den kallnar och vila lite nu när Orion sover middag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh! Vad duktiga ni är!
Håller tummarna!
Kram mormor E

Moster Fia sa...

Ok låter toppen! Hållar alla tummar å tår :) Kram