onsdag 1 september 2010

Depp igen...

Har fortsatt varit ledsen idag från det att jag vaknade och mest gråtit och varit ledsen i största allmänhet.
Allt känns så hopplöst och tittar jag mig i spegeln så känner jag bara äcklad av mig själv för hur ful min kropp har blivit efter graviditeten.
Och jag orkar ingenting...vill bara sova om jag fick.

Och Orion mår bra igen iallafall och nu är det bara lite hosta men ingen feber eller speciellt mycket snor och inga täppta näsor.
Men sova det vill han inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen Sussi vad är det? Blir orolig av att läsa det här. Hoppas det är bra med dej o Anders.
Skönt iallafall att Orre är bättre.
Kram och hoppas du blir gladare snart. Du har ju en så fin litet familj.
Kram mormor E

Moster Fia sa...

Jo jag blir oxå orolig för dig.. Säg bara t om du vill prata så ringer jag upp! Kramar <3