söndag 5 september 2010

God morgon..

Oj vad man fick kämpa för att gå upp imorse...jag var så extremt trött och det är jag fortfarande.
Men men det är u så bebislivet är..ibland väldigt kaotiskt.
Och det har väl inte hänt så mycket i denna familj de senaste två dagarna och igår var vi hemma och tog det lugnt jag och Orion medan Anders var på en debatt ett par timmar.
Jo vi bakade faktiskt smördeg "Croissanter" med ädel och västerbotten i som vi ska ha med oss till Anders mormor idag för hon fyller 90!
Inte illa inte illa...
Och Orion mår bra som vanligt och har mer energi än sin mor och far tillsammans.
Dock hade vi det lite jobbigt på kvällen för Orion var lite orolig när han skulle sova och jag tror det var på grund av att grannarna hade fest och stod ute på balkongen och skrek och betedde sig allmänt som odjur.
Och så såg vi en film vid namn "Felon" som var bra och den får betyget godkänt av mig!

Nu ska vi äta och leka lite och senare idag ska vi som sagt på födelsedagsfika!
Ciao.

2 kommentarer:

Moster Fia sa...

Mm tidiga mornar suger :P Men måste försöka vända tbaka dygnet nu.. Ni verkar haft en najs helg iaf!

Anonym sa...

Hade samma problem imorse när jag skulle upp pga konferensdag!
Livet är hårt ibland, men hoppas ni fick riktigt god tårta på födelsedagskalaset.
Kram E