tisdag 26 oktober 2010

Trött på rubriker..

..ja ibland vet man inte vad man ska ha som rubrik..dagens i-landsproblem.
Igår så försökte vi ta oss ut och det gick sådär, vi klarade av att handla det vi skulle men sedan när Orion skulle få leka av sig lite på Leos så började jag må skitilla så vi vi stannade bara 10 minuter...fy vilket dåligt samvete jag fick över det.
Kanske åka igen idag när man mår lite bättre? jag vet att Orion inte säger nej till det.
Och jag tror pmsen börjar komma smygandes igen, usch usch usch usch..ska nog börja dricka blutsaft och se om det får en att känna sig lite piggare.
Och idag ska Ann-Sofi operera bort gallblåsan, jag hoppas att det går bra för henne och att hon återhämtar sig snabbt så hon får träffa sitt gulliga lilla barnbarn snart.
Orion verkar har slutat äta på nätterna, 3 nätter i rad har han skippat ersättningen...dock sover han fortfarande som en kratta och man måste ge honom nappen mer än en gång per natt fast det är ett steg i rätt riktning.
Sedan har han lärt sig att lyfta på fötterna när han går ut ur sitt lektält så han inte drar med sig som om det vore hans snäckskal och han en snigel.
Så...Leos idag? eller promenad....? Jag hoppas innerligt att Orion inte är alltför uttråkad på dagarna som det ser ut nu, vi måste bli mer kreativa.

Inga kommentarer: