onsdag 17 november 2010

Gött trött..

..Orion somnade ganska nyligen och nu sitter jag och försöker varva ner efter dagen som innehöll massvis med bajsblöjor och en liten kille med temprament.
Det är nämligen så att Orion har kommit in i något stadie där han insett vad nej betyder och det han tycker inte om det ordet utan VRÅLAR när han blir tillsagd, uj uj uj....
Och det blev en hemmadag idag med för jag mådde dåligt på eftermiddagen och jag ville inte riskera att smitta ner Mia om så var fallet...men nu mår jag ok igen och jag tror att det mest är stress.
Jag hoppas att denna natt blir lite bättre än helvetesnatten jag hade förra natten.
Nu ska jag snart nanna själv...Nattinatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vrålar, ja jag hörde det....
Orre är viljestark o det kan vara bra också men ni får vara konsekventa.
Kram E