tisdag 30 november 2010

Tråk tråk tråk...

Urk det har varit en så otroligt långsam dag och Anders har varit borta mestadels av dagen...sedan tog han med sig nyckeln till barnvagnsrummet dessutom så jag kunde inte komma in dit och hämta Orres åkpåse som han behöver om vi ska vara ute en längre tid så jag tog barnvagnen vi har uppe i lägenheten och gick ner med Orre till Ica och det är väl inget att hurra för direkt.
Sedan har Orre kinkat hela eftermiddagen och varit allmänt klängig så jag känner mig ganska utpumpad nu och ser fram emot att få fläska ut mig på soffan och bara pusta ut.
Varför skriver man om en tråkig dag i sin blogg? antagligen mest för min skull så jag har något att göra och fördriva tiden med.
Dock ska Orre till bvc imorgon på rutinkontroll och jag ska på samtal så då har jag lite sysselsättning under dagen och något att skriva i bloggen!

Inga kommentarer: