onsdag 8 december 2010

*Atjoo! host!*

Urk här sitter jag med världens jobbigaste förkylning och mår skit rent ut sagt, sedan fick Orion för sig att gå upp en timme tidigare än han brukar så vi har hunnit avverka både frukost och blöjbyte.
Anders ville inte att jag skulle behöva vara uppe så tidigt med Orion nu när jag både haft feber och sovit som en kratta och hostar och skräller allmänt men jag tänker vara uppe så länge jag orkar så Anders får sova lite...sedan hoppar jag nog ner i sängen igen och försöker vila ut lite.
Anders och Orion är också sjuka men mest förkylda, jag verkar ta de värsta smällarna varje gång vi blir sjuka och det har varit ganska ofta de senaste månaderna...dåligt immunförsvar eller?
Nu var Anders hemma hela dagen igår efter att jag övertalat honom till det och kommer nog stanna hemma idag med, 2 dagar i veckan ska man väl iallafall få ha ledigt ifrån jobbet?
Och det är väl inte så chockande att gårdagen var trist med eftersom vi alla mådde lite halvt pyton, eller ja jag och Anders hursomhelst.
Fast vi lyckades ta oss till City gross och storhandla och jag fick för mig att laga en maträtt som jag såg på tv men den var ingen höjdare direkt och vad jag kan minnas glömde jag inget...nåja men maten gick ner.
Nu är det någon som bajjat så det är dags att resa på fetarslet och byta en gourmetblöja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då får jag hoppas att ni kryar på er...Kram E

Moster Fia sa...

Krya på er! Kram <3