torsdag 23 december 2010

Hemma igen..

..och oj så trött jag är då Orion vaknade vid 6:30 imorse och jag har varit uppe sedan dess och sedan har vi åkt bil i flera timmar vilket gick bra, jag trodde innan vi åkte upp till Stockholm att det skulle bli flera timmars skrikfest men han har varit snäll på båda bilturerna.
Visst blev det lite kiv då och då och det är förståeligt för det är inte kul att sitta fastspänd och inte få göra hyss!
Vi åkte in till Rusta och Ica också innan vi for hem och köpte lite mat så att vi har när butikerna kommer vara stängda en hel del ett par dagar framöver...och ett till spel till Wii så nu sitter Anders ockuperad med det hela natten antagligen.
Det var verkligen jätterolig att få komma iväg och träffa familjen och ta en kväll ledigt med fest och stoj, lite ledsamt var det att åka hem men det kommer flera tillfällen!
Nu ska jag bara slappa och snart ska jag lägga mig och jag kommer nog somna på studs har jag en känsla av.
Gonatt!

Inga kommentarer: