måndag 3 januari 2011

11 månader!

Glömde ju att skriva igår att Orion just fyllt 11 månader! bara en månad kvar nu till 1-årsdagen..oj oj oj vilken stor grabb han börjar bli!
Nu har jag precis ätit min första LCHF frukost som bestod av en omelett med tärnat bacon, inget man direkt är van vid när man hör ordet "gå ner i vikt!" men det verkar som att massvis med människor är nöjda med den här dieten så det är bara att tuta och köra.
Anders är borta hela dagen idag och är just nu på väg ner till Malmö för att ha ett möte med sina arbetskamrater och jag och Orion får försöka göra det bästa av dagen...åh vad jag önskar att jag hade körkort och bil så att vi bara kunde klä på oss och ge oss ut på äventyr utan massa med stök.
Men Ann-Sofi kommer nog att hälsa på idag också så helt ensamma blir vi inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stort Grattis till Orion 11 månader...Snart har ett helt år gått, oj vad tiden går fort...
Ha en bra dag!
Kram E