tisdag 4 januari 2011

Hej och hå!

Go' (för)kväll! på er!
Här har det varit fullt upp sedan morgonen, Orion har flängt runt som han alltid gör, mamma har städat som en idiot bakom sofforna och sugit upp skit i torktumlaren och fixat med lite pappersarbete och pappa han har kört skräp till sopstationen och sedan var vi på BVC idag vilket gick jättebra!
Nu är det så att Orion bits en hel del så vi fick lite råd om det och lite råd om rutiner kring sömnen och som vanligt fick Orion en massvis med komplimanger om vilket fin och duktigt barn han är!
Sedan har jag en nyhet att berätta och det är att Orion ska börja på dagis den 14:e februari så nu sitter jag och försöker samla ihop alla papper jag ska ha så jag kan börja studera tills dess.
Livet ser mycket ljusare ut nu och jag känner mig mycket piggare och gladare! Tjoho!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bits? Aj då, lille busunge där!
Härligt att ni fått dagisplats...allt löser sig till slut.
Kram E

Moster Fia sa...

Orre, ha ha... Ja man måste väl visa mamma å pappa vem som bestämmer ;)

Låter bra m allt, kul å höra!

Kram