onsdag 23 februari 2011

Jobbig dag..

..idag har jag varit väldigt nere och orkeslös med ångest.
Det är mycket på grund av all oro för Orions mage och inatt mådde han dåligt och hade ont i magen och massvis med gaser så det blev inte så mycket sömn..
Sedan var det upp tidigt och dags för inskolning igen och idag så skulle han få vara ensam där ett tag utan oss vilket gick bra till i slutet för då var han allt bra ledsen.
Det är mycket som händer och att oroa sig för just nu, Orions hälsa, ekonomin, få igång studierna och csn och hur det ska gå på förskolan.
Jag hoppas att det känns lite bättre snart och att våren kommer också för jag är så extremt jävla trött på den här kylan och snön nu.

Och som min kära syster skrev:


Förresten så är Orion helt galen i hundar också och det i sig är ingen direkt nyhet eftersom han är väldigt förtjust i Alice fast nu har han börjat skälla så fort han ser vovvar i tv-rutan med och på youtube, hur sött är inte det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vov vov på dej Orion! Kanske tack vare Alice han gillar hundar?
Klart det blir jobbigt med så mycket på gång.
Vintern verkar de flesta vara trötta på. Neeej...inte mer snö...måste skotta fy- f-n.
Alla i min omgivning är trötta på kylan och den långa vintern verkar göra folk litet deppigare än vanligt.
Hoppas allt löser sig. Kram E