tisdag 26 april 2011

Jahapp...

..åkte in till jourläkarna igår efter att jag hade ringt sjukvårdsupplysningen för fjärde gången på en vecka och fick rådet att vända mig till dem..vilket var bra!
Nu vet jag att jag har fått en övre lunginflammation och ska käka pencillin i 10 dagar..mums.
Jag hoppas att det biter snabbt så att jag kan vara tillbaka i skolan lite smått i slutet av veckan.
Fast än så är jag utmattad och har feber som kommer och går så jag får se till att ta det lugnt så gott det går...även om jag känner desperat efter att städa lägenheten för den börjar bli ganska lortig nu.

Orion mår fint och fick åka till förskolan idag och nog tror jag att han tycker det är kul efter att ha spenderat en hel vecka med två utkörda föräldrar.
Och Anders behöver få vila så just nu ligger han och tar igen med sömn.

Jag hoppas att jag är lite piggare till eftermiddagen så att vi kan komma ut och leka lite i sandlådan eller göra något annat roligt tillsammans.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan bara säja...Krya på dej!
Kul för Orion att han är tillbaka på förskolan iallafall.
Kram E