onsdag 27 april 2011

Nya skor..

..Skorna som vi köpte till Orion tidigare i våras åker alltid av hans fötter så vi åkte och köpte ett par som verkar sitta kvar ordentligt på fötterna och sedan ett par fina sandaler till honom och en solhatt.
Jag passade också på att skaffa ett par sandaler till mig själv...köp 3 betala för 2 vet ni!

Jag har mått lite bättre idag och jag har haft lite mer energi i kroppen än tidigare så vi har lyckats åstadkommit en del saker idag men nu känner jag mig ordentligt trött och jag vet att jag inte får hålla på till max förrän jag är frisk.
Men det är sååå svårt när det är så otroligt fint väder ute..man kan tro att det är juni, allt är så grönt och vackert!
Sedan så har jag tjaffsat lite med CSN men det är en annan femma...det är en pina att ha med dom att göra.

Nåja, Orion mår bra och är solsken (och åskmoln ibland) som vanligt, han har varit på förskolan idag och är så glad för att få vara tillbaka där, speciellt när hans mamma varit sjuk och tråkig och pappa hans varit dödstrött..

Jag har tagit lite bilder som jag inte orkade ladda upp förrän nu och dom är från förra veckan innan vi insjuknade.
Jag hade velat ta lite bilder på oss när vi är ute och myser i solen men eftersom det har varit som det har varit så har det inte blivit så många tillfällen och jag är ganska bra på att glömma kameran MEN om vi är ute på äventyr i morgon ska jag se till att ha den till hands!
Här kommer bilderna:





2 kommentarer:

Anonym sa...

Orion är så söt och uttrycksfull på bilderna.Han har vuxit sen sist...
Hoppas att du snart är bra igen och att allt rullar på som det ska för er.
Kram
E

Moster Fia sa...

Fina bilder, Orre e söt som vanligt! :)

Kram