torsdag 28 april 2011

Mellis i solen!

Idag har det varit en bra dag, jag mår bättre men blir lätt trött..skönt är det att det går åt rätt håll!
Så fort Orion hade kommit från förskolan så packade vi en liten matsäck och åkte till Växjö-sjön där det finns en jättebra lekpark åt både små och stora barn.
Orion ät både macka och banan och jagade fåglar samt tränade på att både springa och gå.
Vi får se när han tänker ta sina egna steg, idag höll han bara i ett snöre för att ta sig fram så det mesta verkar sitta i hans huvud...det är väl bekvämare och mindre skrämmande att krypa fram fortfarande.
Efter att ha skrämt slag på olika fåglar så åkte vi hem och Anders åkte för att arbeta.
Jag var lite orolig för hur det skulle gå när jag och Orion skulle vara själva eftersom jag lätt blir så utmattad men på något sätt så fick jag ny kraft och det blev en riktigt bra kväll med både bad, skratt och bus!

Och som jag lovade tog jag med mig kameran ut men lyckades bara ta en bild eftersom vi hade det så hektiskt..och mja..den blev väl halvbra.
Det viktigaste är trots allt att Orion hade det roligt!
Jag hoppas att ni som läser har haft en bra dag i det härliga vädret!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt...Orion ser lika pigg och nyfiken ut som han brukar...
Hoppas nu bara att ni får vara friska ett bra tag framåt.
Vi har varit duktiga de senaste dagarna och jobbat i trädgården samt putsat alla fönster.
Idag tog vi en skön promenad till Egelsviken.
Ha en trevlig Valborgsafton.
Ska ni titta på någon brasa?
Kram
E