söndag 1 maj 2011

Veckan lider mot sitt slut...

...och som vanligt är Anders och arbetar, jag är hemma med Orion och det ska tydligen bli regn nu på eftermiddagen så vi får se hur roligt vi kommer att ha det.
Tack för solen! jag hoppas att den kommer och hälsar på snart igen och helst när jag inte är sjuk!
I morgon så ska jag tillbaka till skolan efter två veckor av sjukskrivning och det känns bra även om jag känner mig lite ringrostig nu..det gäller att inte ta i för mycket.
Och nu hoppas jag bara innerligt också att mina pengar kommer någon gång den här veckan annars blir det kris...

Och igår var det Valborg men det blev ingen brasa för oss detta år eftersom dom tänds efter Orions läggningsdags så det får nog bli nästa år...kanske.
Vi hade ändå en mysig kväll!
Ha en trevlig första maj!

Inga kommentarer: