torsdag 5 maj 2011

Förlåt..

..jag har inte skrivit på ett tag men allt är fint!
Jag är tillbaka i skolan igen och har äntligen fått mina pengar så vi har pustat ut lite här hemma.
Det har inte hänt så mycket annars...vi har bara haft det mysigt och gott helt enkelt!
Orion mår fint men äter dåligt just nu och jag tror det är någon tand som irriterar honom och han äter så mycket att jag slipper vara orolig..
Jag mår bättre men går fortfarande på pencillin och jag har slarvat en hel del och halsen gör fortfarande ont på kvällarna och jag har lock för ena örat, blir det inte bättre får jag ta mig till vårdcentralen nästa vecka.
När det kommer till studierna så är det väldigt stressigt just nu och jag vet inte riktigt hur det ska gå men det måste gå....
Kort och gott så är det ganska skapligt hos familjen spruttibangbang och jag återkommer under helgen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att du fått pengarna...Nu kan ni unna er litet gott och köpa litet saker.
Hoppas ni får vara friska och ha en mysig helg!
Kram
E