tisdag 10 maj 2011

Dålig uppdatering..

..men jag har helt enkelt glömt bort bloggen de här dagarna eftersom det har varit så otroligt vackert väder och sedan är jag inte helt återställd efter lunginflammationen så jag har varit ganska utpumpad i slutet av dagen och knappt orkat sitta vid datorn.
Så vad har hänt?
Orion mår bra men har haft en släng av ögoninflammation igen men den verkar läka av sig själv.
Förskolan har haft stängt idag och kommer att vara stängd imorgon med så Anders får ta hand om honom under dagarna medan jag är i skolan.

För min del så har jag fått ordentligt med sol på mig när jag och mina klasskamrater suttit i linnéparken och pluggat.
Helgen var okej för oss men som vanligt så arbetade Anders så jag och Orion var mycket ensamma.
På söndagen gick vi till bondgården lite längre och Orion matade kaninerna med gräs och nästan kiknade av skratt när de åt av gräset.

I morgon ska jag vara i köket hela dagen och äntligen får jag använda mina egna kockkläder som är i rätt storlek!

Nej usch, nu är jag trött och ska slappa framför teven.
Ha en fin kväll allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart är inte bloggen det viktigaste i livet. Det viktiga är nu att du repar dej efter lunginflammationen och att ni får ha det bra.
Kul att du är tillbaka i köket igen i dina nya kockkläder!
Kram
E